1. Chì ghjè u filtru ?
I filtri ottichi, cum'è u nome suggerisce, sò lenti chì filtranu a luce.Hè cunnisciutu ancu "polarizzatore", hè un accessori cumunimenti utilizatu in a fotografia.Hè custituitu di dui pezzi di vetru, cù una strata di feltro o materiale simili incruciate trà elli, è attraversu a trasmissione è a riflessione di a luce nantu à u feltru, a scena hè cambiata in luce è ombra.
2. U principiu di filtru
U filtru hè fattu di plastica o di vetru è aghjustatu cù tinture speciali.U filtru rossu pò passà solu a luce rossa, è cusì.A transmittance di u fogliu di vetru hè simile à quella di l'aria urigginariamente, è tutta a luce culurata pò passà, per quessa hè trasparente, ma dopu a tintura, a struttura molekulari cambia, l'indice di rifrazione cambia ancu, è u passaghju di qualchì schermu di luce. cambiamenti materiali.Per esempiu, quandu un fasciu di luce bianca passa per un filtru turchinu, un fasciu di luce blu hè emessu, mentre chì assai poca luce verde è rossa hè emessa, è a maiò parte hè assorbita da u filtru.
3. U rolu di u filtru
In a fotografia, i filtri sò usati per una larga varietà di sughjetti, cum'è paisaghji, ritratti è nature morte.Eccu una breve introduzione à a funzione di u filtru:
1) Cuntrolla u cuntrastu (vale à dì u cuntrastu chjaru è scuru) di l'imaghjini cambiendu l'angolo di luce incidente per mette in risaltu u sughjettu.
2) Aduprate diversi filtri di culore è l'aberrazione cromatica di lenti per aghjustà l'equilibriu di u culore di l'imagine.
3) Per ottene un effettu artisticu specificu scegliendu diversi filtri di culore.
4) Aghjustate u valore di apertura o a lunghezza focale cum'è necessariu per ottene effetti speciali.
5) Aduprà cum'è un specchiu prutittivu.
6) Quandu a lente di a camera hè brutta, hè aduprata per a pulizia.
7) Adupratu comu un teleconverter.
8) Adupratu cum'è polarizzatore.
Tempu di Postu: 29-Sep-2022